Unidade I: (21) 2669-0233
Unidade II: (21) 2767-8250

Curso de Enfermagem

SR Millennium ajuda seus alunos a darem o primeiro passo no mercado de trabalho através do CIEE (Centro de Integração Empresa Escola) e de convênios com laboratórios, hospitais e maternidades.

Estágios para Técnico em Patologia Clínica:

• Laboratório Kline
  • Laboratório LABNIL
  • Hospital Juscelino Kubitschek

Estágios para Técnico em Enfermagem:

• PAM Drº Abdon Gonçalves
  • Sanatório Rio de Janeiro
  • Maternidade Nossa Senhora da Glória
  • Casa de Saúde Vilar dos Telles
  • Posto de Saúde Sumaré

Faça sua Pré-matrícula!

Copyright © 2010-2012 - SR Pereira Colégio - Todos os direitos reservados
Rua Otávio Tarquino, 183 / 555 - Centro - Nova Iguaçu - RJ
Tel: (21) 2669-0233 / 2767-8250

Everybody wants to feel good about themselves, and sporting a rolex replica sale is one way that people attempt to increase their self esteem. Not only are cars, rolex replica uk, and clothes representative of one's lifestyle and social class, but one's replica watches is also a symbol of how far they have gotten in life. Several luxury brands that most people are familiar with include rolex replica, Omega, and Cartier. For every type of accessory, there are extravagant, over the top models of it. There is no exception when it comes to watches. One lesser known watch producer, Patek Philippe, has created several replica watches sale with incredible values. The 1939 Platinum World Time watch sold for more than four million dollars. Another breitling replica, the 1953 Model 2523 Heures Universelles, was eighteen carat gold and sold for almost three million dollars.